Уреждане на претенции във ваша полза 

Услугите по уреждане на претенции са важна част от цялостния подход на RENOMIA за обслужване на клиентите. RENOMIA има специализиран отдел за уреждане на претенции.

RENOMIA има специализиран отдел за уреждане на претенции, където екип от професионалисти поема и урежда десетки хиляди щети годишно. Те са винаги на ваша страна. Нашите традиции и опит са на ваша страна, в състояние сме да поемем комплексни случаи като индустриални аварии, претенции по отговорности, както и стандартни претенции.  

При партньорството с нас можете да очаквате цялостна услуга по уреждане на претенции :

  • RENOMIA активно комуникира със застрахователите
  • управляваме целия процес по уреждане на претенции
  • създаваме координация между застрахователи, експерти и други лица, участващи в процеса по уреждане на претенции  
  • изготвяме за вас ръководство за уреждане на претенции, съобразено с вашите очаквания и нужди. 
  • защитаваме вашия интерес до пълното уреждане на претенцията

Партньорството с RENOMIA по уреждане на претенции ви дава:

  • обезщетение в максимален размер
  • бързо уреждане на претенции
  • обслужване 24 часа 7 дни в седмицата
  • индивидуален подход
  • точна и детайлна обработка на претенцията
  • оценка на историята на щетимост
  • анализ на причините за щетата с цел оптимизиране на застрахователната програма
  • методология и обучение за ограничаване и превенция на щетите
  • ГОРЕЩА ЛИНИЯ - Щети: +359 882 503 751

Уредени претенции в периода 2009 - 2018

Ще се радваме да ви предоставим повече детайли, свързани с услугите ни по уреждане на претенции.

Ние ще ви върнем отговор. 

Нашите специалисти ще ви предложат решение, обвързано с вашите конкретни нужди. 

За контакт

info@renomia.bg
+359 2 870 46 83

Personal data will be processed only for the time necessary to process your query. More oЛичните данни ще се обработват само за времето, необходимо за обработване на вашето запитване. Повече информация можете да намерите на страницата „Политика за защита на личните данни“.